Rólunk

Az adMinister Hungary Kft. 2005-ben alakult, magyar tulajdonú vállalkozás.

Társaságunk olyan szerteágazó, adminisztratív feladatokat lát el, melyek felölelik a pénzügyi- és számviteli szolgáltatások teljes spektrumát. Az alapítók, és a mára 15 főre bővült csapat szakmai elkötelezettségének, valamint a pontos belső szabályozásnak és ellenőrzésnek köszönhetően az adMinister Hungary Kft. folyamatos, stabil növekedést produkál évről évre.

Mi, az adMinister Kft.-nél hiszünk abban, hogy egy szakmailag állandóan fejlődő, kétnyelvű, elhivatott csapattal képesek vagyunk maximálisan kiszolgálni ügyfeleink igényeit, és az állandóan változó gazdasági környezet ellenére stabil hátteret biztosítani számukra. A pénzügyi- és számviteli tanácsadást átfogó és stratégiai módon értelmezzük, vagyis rugalmasan és proaktívan közelítünk a feladatokhoz, ezért válhat ügyfeleink számára ez az üzletkritikus terület kiszámítható, megbízható hátországgá.

Büszkék vagyunk arra, hogy több mint 180 ügyfelünk kivétel nélkül ajánlások útján vált partnerünkké, akik számára jelenleg is stabil pénzügyi- és számviteli szolgáltatásokat nyújtunk.

Munkatársaink olyan sokéves tapasztalattal rendelkező pénzügyi- és számviteli szakemberek, akik kivétel nélkül egy-egy speciális terület szakértői, ezért tudunk ügyfeleink számára megbízható minőséget, és folyamatos, kiegyensúlyozott szolgáltatást nyújtani bármely adminisztratív szakterületen.

Menedzsment

Vass Ingrid, ügyvezető igazgató

Az adMinister Hungary Kft. többségi tulajdonosa, ügyvezetője; jogi szakokleveles közgazdász, adószakértő, regisztrált könyvelő, és a vállalkozás „fő motorja”.

Karrierjét a Big Four egyikénél (Deloitte&Touche) kezdte, majd átigazolt a vállalati szektorba, ahol először egy piacvezető BTL ügynökség, majd egy pénzügyi csoport gazdasági irányítását menedzselte. Komoly tapasztalatokkal rendelkezik a könyvelés, az adózás és a nemzetközi jelentések, beszámolók készítésének területén.

Ingrid fontosnak tartja munkája során az adott társaság működésének vagy működési környezetének komplex megértését, és az ezeknek leginkább megfelelő stratégia kialakítását a könyvvizsgálat, könyvvezetés, bérszámfejtés, reporting, transzferár-dokumentáció és a pénzügy területén.

Dinamikus személyiségével, racionális gondolkodásával minden folyamatot hamar átlát, de emellett tisztában van azzal, hogy a vállalkozás sikerének másik fontos kulcsa az ott dolgozók szaktudása és elhivatottsága. Cégvezetőként a mindennapokban szerencsésen ötvözi a határozottságot a nyitottsággal és empátiával, ily módon sikeresen motiválja, irányítja az adMinister csapatát.

Referenciák

Ügyfeleink a gazdaság legkülönbözőbb szektoraiban tevékenykednek: egészségügy, építőipar, IT, távközlés, kereskedelem, kutatás-fejlesztés, szállítmányozás, tanácsadás, sport. Többek között ez a sokrétű tapasztalat teszi lehetővé, hogy a legkülönbözőbb és legösszetettebb tranzakciók értelmezését és feldolgozását is nagy gyakorlattal végezzük ügyfeleink számára. Partnereink közel egyharmada külföldi érdekeltségű, melyre különösen büszkék vagyunk!


„Nagyon régi ügyfelei vagyunk az adMinisternek, és a jövőben sem szeretnénk lemondani a megszokott precizitásról, kiszámíthatóságról, profizmusról.”
KÁRPÁTI PÉTER


„Ingridék csapata úgy dolgozik, hogy elébe megy az eseményeknek. Még mielőtt nekünk eszünkbe jutna az aktuális feladat, ők már dolgoznak rajta. Rengeteg energiát, időt spórolnak nekünk, ráadásul mindig jókedvűek!”
KEMENES BALÁZS


„Az adMinister a cégcsoport teljes könyveléséért felel immár 5 éve, és egyre több feladatot bízunk rájuk. Tudjuk, hogy a munkájuk minősége stabil, gyorsan reagálnak, nincsenek felesleges körök. Ilyen szolgáltatót kívánok mindenkinek!”
OLÁH MÁRTON


„Én szeretem, ha valaki nemcsak rutinból cselekszik, hanem gondolkodik, tényleg az optimális megoldást keresi, és azt meg is találja. Hihetetlen, hogy amióta az adMinisterrel dolgozunk, mennyivel gördülékenyebben zajlanak az adminisztratív folyamataink!”
KISZEL MÓNIKA


lurdy
lurdy2